ŽELEZNIČNÍ UZEL BRNO NA POČÁTKU 3. TISÍCILETÍ
 



poslední aktualizace
2. prosince 2004

 

 

 

 

 

 

Valid HTML 4.01!

Valid CSS!

Soutěž z let 1933-34

Regulace Brna Regulace Brna – úřední podklad pro soutěž 1933-34





Výsledky soutěže z let 1933-34

vitezC

vitezD Nejlepší řešení ze soutěže 1933-34, autoři arch. Kumpošt, Fuchs, ing. Sklenář.







kolejiste
 řešení Kolejové řešení nového osobního a nákladního nádraží z r. 1934, osobní nádraží je navrženo v prostoru ulice Uhelné.





Námět železničního řešení Námět železničního řešení podle výsledků soutěže z roku 1934 s regulací



 






 

Schéma dopravy Schéma dopravy nového osobního nádraží s autobusy (vpravo)





Schématický pohled Schématický pohled na nové osobní nádraží v místech ulice Uhelné

Brněnský dopravní kruh je společnou platformou 10 brněnských občanských sdružení, které spojuje zájem o ekologicky šetrné řešení dopravy na území města Brna. Jde o občanská sdružení Český a Slovenský dopravní klub, Děti Země Brno, Ekologický právní servis, Hnutí Duha Brno, Občané města Brna proti stavbě rychlostní komunikace R43 v trase Kuřim - Troubsko, Ochránci přírody a krajiny v okolí Brněnské přehrady, Nesehnutí Brno, Regionální sdružení Českého svazu ochránců přírody, VMO Brno a Zlatá loď.