ŽELEZNIČNÍ UZEL BRNO NA POČÁTKU 3. TISÍCILETÍ
 



poslední aktualizace
2. prosince 2004

 

Tangenta

11.55

Projekty, které se v roce 1927 umístily na dalších místech

 

 

 

 

 

Valid HTML 4.01!

Valid CSS!



Tangenta


Projekt, který získal II. cenu ve veřejné soutěži v letech 1926-27 (I. cena nebyla udělena). Jeho autory byli ing. J. Peňáz, arch. B. Fuchs a dr. ing. Fr. Sklenář.

Celkový pohled Celkový pohled





Řešení vnitřního města Řešení vnitřního města




Detaily řešení Detaily řešení Detaily řešení hlavního nádraží v odsunuté poloze a varianty s rekonstrukcí hlavního nádraží ve stávající poloze











11.55


Projekt, který získal III. cenu ve veřejné soutěži v letech 1926-27. Jeho autory byli ing. B. Mráz, ing. arch. M. Kopřiva.



Celkový pohled Celkový pohled











Řešení vnitřního města Řešení vnitřního města








Detail řešení hlavního nádraží Detail řešení hlavního nádraží





Projekty, které se v roce 1927
umístily na dalších místech


Pax Pax






Projekt, který spolu s projektem Rozvoj získal IV. cenu ve veřejné soutěži v letech 1926-27. Jeho autory byli prof. ing. dr. techn. arch. A. Liebscher a ing. A. Mazáč.


Rozvoj Rozvoj






Projekt, který spolu s projektem Pax získal IV. cenu ve veřejné soutěži v letech 1926-27. Jeho autory byl arch. J. Kumpošt s kolektivem.



Osvobozené město Osvobozené město





Autoři: ing. O. Výška, ing. arch. Chroust.

Brněnský dopravní kruh je společnou platformou 10 brněnských občanských sdružení, které spojuje zájem o ekologicky šetrné řešení dopravy na území města Brna. Jde o občanská sdružení Český a Slovenský dopravní klub, Děti Země Brno, Ekologický právní servis, Hnutí Duha Brno, Občané města Brna proti stavbě rychlostní komunikace R43 v trase Kuřim - Troubsko, Ochránci přírody a krajiny v okolí Brněnské přehrady, Nesehnutí Brno, Regionální sdružení Českého svazu ochránců přírody, VMO Brno a Zlatá loď.