Reliéfní mapa města z roku 1837, dva roky před příjezdem prvního vlaku do Brna.
Příjezd prvního vlaku do Brna v roce 1839.
První budova nádraží, která existovala jen deset let, protože v roce 1848 musela ustoupit trati do České Třebové.
Židovská brána, která stávala poblíž ústí dnešní Masarykovy ulice před nádraží, vlevo první budova nádraží z roku 1838. V pozadí chrám na Petrově, samozřejmě ještě bez pseudogotických věží z přelomu 19. a 20. století.
Nádraží před secesní úpravou v roce 1904.
Snímek z výstavby nové tišnovky u Obřan z doby druhé světové války.
Brněnský dopravní kruh je společnou platformou 10 brněnských občanských sdružení, které spojuje zájem o ekologicky šetrné řešení dopravy na území města Brna. Jde o občanská sdružení Český a Slovenský dopravní klub, Děti Země Brno, Ekologický právní servis, Hnutí Duha Brno, Občané města Brna proti stavbě rychlostní komunikace R43 v trase Kuřim - Troubsko, Ochránci přírody a krajiny v okolí Brněnské přehrady, Nesehnutí Brno, Regionální sdružení Českého svazu ochránců přírody, VMO Brno a Zlatá loď.